Ügyfélszolgálat

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FOLYAMAT LEÍRÁSA

A képző intézmény arra törekszik, hogy az érdeklődő ügyfelei elégedettségét jelentőségének megfelelően kezelje. A minőségcélok esetében a konkrét értékeket határoz meg az intézmény a partneri elégedettséggel kapcsolatban. A vevőszolgálat feladata a képzéssel kapcsolatban érdeklődő személyek számára korrekt információ biztosítása.

  1. Érdeklődő személy bejelentkezése telefonon, e-mailen, személyesen történhet – Van megfelelő képzésünk az érdeklődő számára?

Igen:

Az érdeklődő tájékoztatása telefonon,e-mailben vagy  személyesen

Nincs :

  • Más, működő képzés ajánlása.
  • Kapcsolat lezárul.
  1. Tájékoztatás adása a képzésről, képzési jelentkezési lap megküldése, személyes átadása.
  2. A kitöltött jelentkezési lap visszaérkezése után, képzési időpont egyeztetése a jelentkezővel.
  3. Képzésért felelős személynek átadásra kerül a jelentkezési lap.
  4. Résztvevővel való kapcsolattartás átkerül az oktatás felelőséhez.

 

 

Kozármisleny, 2015. január 1.

dr. Mikli Éva