ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FOLYAMAT LEÍRÁSA
A képző intézmény arra törekszik, hogy az érdeklődő ügyfelei elégedettségét jelentőségének megfelelően kezelje. A minőségcélok esetében a konkrét értékeket határoz meg az intézmény a partneri elégedettséggel kapcsolatban. A vevőszolgálat feladata a képzéssel kapcsolatban érdeklődő személyek számára korrekt információ biztosítása.
- Érdeklődő személy bejelentkezése telefonon, e-mailen, személyesen történhet – Van megfelelő képzésünk az érdeklődő számára?
Igen:
Az érdeklődő tájékoztatása telefonon,e-mailben vagy személyesen
Nincs :
- Más, működő képzés ajánlása.
- Kapcsolat lezárul.
- Tájékoztatás adása a képzésről, képzési jelentkezési lap megküldése, személyes átadása.
- A kitöltött jelentkezési lap visszaérkezése után, képzési időpont egyeztetése a jelentkezővel.
- Képzésért felelős személynek átadásra kerül a jelentkezési lap.
- Résztvevővel való kapcsolattartás átkerül az oktatás felelőséhez.
Kozármisleny, 2015. január 1.
dr. Mikli Éva